Wij van MHautomatten.nl vinden service en een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Desondanks kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen onze uiterste best doen om voor u en/of gezamenlijk een passende oplossing te vinden.
Om het u eenvoudig te maken om een klacht kenbaar te maken, hierbij enkele manieren om uw klacht in te dienen:
De bij ons ingediende klacht, die middels bovengenoemde wijze bij ons binnenkomt wordt zo snel mogelijk en op redelijke wijze behandeld.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Wij hebben een ruim assortiment voor verschillende automerken